Πόσο…χαμηλά μπορεί να φτάσει κάποιος;

Posted: March 4, 2008 in Γείτoνες & φίλoι
Tags: , , ,
frida.jpg

Πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει κάποιος; Προκειμένου μάλιστα να καλύψει -σκόπιμα ή από αμηχανία- τη δικιά του ανικανότητα ή ανευθυνότητα; Δυστυχώς στην Ελλάδα μπορεί να φτάσει ΠΟΛΥ χαμηλά. Τόσο που κανείς δεν μπορεί να το διανοηθεί. Διαβάστε λοιπόν τι μας συνέβη την Κυριακή το μεσημέρι.

Καθώς λοιπόν ετοιμαζόμασταν να φύγουμε για μεσημεριανή έξοδο, ακούω τα σκυλιά στον κκήπο να κάνουν σαν τρελά. Να σηκώνουν τον κόσμο στο πόδι με τα γαυγίσματά τους. Πλησιάζω στο παράθυρο και βλέπω οτι τα σκυλιά μας μέσα στο σπίτι γαυγίζουν σε έναν περαστικό ο οποίος ήταν εκείνη τη στιγμή γονατιστός και κρατούσε ένα σκυλάκι από αυτά τα “σαλονιού”. Σε λίγα δευτερόλεπτα χτυπάει το κουδούνι… Κατεβαίνω να δω και αντικρίζω έναν γείτονα ο οποίος μένει 2-3 σπίτια πιο κάτω στο δρόμο ο οποίος έδειχνε να είναι κάτι ανάμεσα σε κατάσταση υστερίας και πανικού.

“Τι συνέβη ρε παιδιά” ξεκιναώ να πω εγώ αλλά ο γείτονας με διακόπτει και ξεκινάει το δικό του κατεβατό σε ημιάγρια σχεδόν κατάσταση (σε παρένθεση παραθέτω δικές μου σκέψεις-συλογισμούς-απαντήσεις που θα έδινε ο ΚΑΘΕ νοήμον άνθρωπος βλέποντας απέναντί του τον γείτονά μου).

“Τι κατάσταση είναι αυτή;” (Ποιά κατάσταση γείτονα; ούτε μία σταγόνα αίμα δεν είδα)

“Τα σκυλιά σου μου έφαγαν το δικό μου” (Ενοείς οτι ο σκύλος σου ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ και μπλέχτηκε σε σκυλοκαυγά. Shit happens μεγάλε).

“Πρέπει να τα έχεις δεμένα” (Μέσα στο σπίτι; Aπό πότε; Και στην τελική, και ΕΣΥ πρέπει να το έχεις δεμένο γιατί φαίνεσαι ανίκανος να το ελέγξεις ώστε να μην σου φεύγει)

“Τι θα γινότανε αν στη θέση του σκύλου μου ήταν ένα παιδάκι;” (Δεν ήταν παιδάκι και δεν μπορούμε να κάνουμε κουβέντες με τα “αν” και με τα “ίσως”. ΑΝ όμως ήταν, τοο κρίμα πρώτα απ’ όλα στο λαιμό του εγκληματία γονιού που “έχασε” το παιδί του και δεν το πρόσεχε)

“Και δεν μου είπες ρε Νάσο ούτε μία καλημέρα. Που ειναι το κινητό μου; Θα τα πούμε…” (Πράγματι το ομολογώ. Εδώ παρανόμησα. Δεν είπα καλημέρα στο γείτονα. Βέβαια στην κατάσταση που τον είδα, προτίμησα να παρακάμψω τα προκαταρκτικά και να πάω στο “ψητό” αλλά μάλλον δεν το κατάλαβε)

Μετά τον παραπάνω διαλομονόλογο ο γείτονας αποχώρησε και περίπου 10-15 λεπτά αργότερα επανήλθε…Και αυτή τη φορά δεν ήταν μόνος του. Είχε τολμήσει να φέρει και την αστυνομία!!! Ξανά κάτω εγώ όπου ένας ευγενέστατος και τυπικότατος αστυνομικός της Αμέσου Δράσεως με ενημέρωσε πως ο γείτονας είχε κάνει καταγγελία-παράπονο και πως έπρεπε να γίνει ανταλλαγή στοιχείων. Του δίνω την ταυτότητα και εν’ το μεταξύ ακούω το γείτονα να μιλάει στο κινητό του, προφανώς με το δικηγόρο του. “Ναι σου λέω. Έχω τραβήξει και βιντεάκια. Και φωτογραφίες. Και τις εκδορές και τα σκυλιά. Υπήρχε μάντρα αλλά ήταν ημιδιαπερατή”. Λίγο αργότερα το περιπολικό αποχώρησε ενημερώνοντάς μας πως από αύριο (Τετάρτη 5/3/08) θα μπορούσαμε να παραλάβουμε αντίγραφο του καταγεγραμμένου συμβάντος από τα κεντρικά της Α.Δ. στη Λ. Αλεξάνδρας.

Αγαπητέ κύριε,(για εμένα πλέον ΟΥΤΕ γείτονας δεν αξίζεις να είσαι. το μόνο που μπορώ να σε αποκαλώ είναι κύριος αν και αυτό πολύ είναι)

  • Το αν εσύ, ο κηπουρός σου ή ο πατέρας σου είστε ανίκανοι να ελέγξετε ένα σκυλί ώστε να μην βγει έξω από το σπίτι, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημά μου. Πραγματικά με αφήνει παγερά αδιάφορο
  • Είσαι ζωόφιλος και τολμάς να λες οτι θα έπρεπε τα σκυλιά να είναι δεμένα; ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
  • Αν είχες παιδί και σου ξέφευγε, πριν επιζητήσεις ευθύνες από τον οποιοδήποτε σκυλοιδιοκτήτη, θα έπρεπε να κοιτάξεις τη μούρη σου στον καθρέφτη και να αναρωτηθείς “πω πω ρε πούστη μου, πως άφησα να συμβεί αυτό;”
  • Aν στη θέση του μικρού παιδιού που ανέφερες ήταν ένας Αλβανός επίδοξος διαρήκτης, δεν θα είχαμε κατάσταση trespassing και άρα τα σκυλιά με το σαματά και την επίθεσή τους θα είχαν -ενδεχομένως- αποτρέψει την εισβολή αυτή;
  • Πριν λίγους μήνες ένα βράδι, αν θυμάσαι είχα προσφερθεί να σε βοηθήσω όταν ο σκύλος σου ΠΑΛΙ σου ξέφυγε και τον χτύπησε αμάξι στην Κύπρου…
  • Τέλος, μάθε (γιατί μάλλον αγνοείς τρόπους καλής συμπεριφοράς) οτι ανάμεσα σε γείτονες αυτά τα καραγκιοζιλίκια ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Από τη στιγμή που σήκωσες το ακουστικό και κάλεσες το “100”, για εμένα είσαι τελειωμένος ως γείτονας. Δεν υπάρχεις…

Over and out

Comments
  1. διογένης ο κυνικός says:

    Γεια σου φίλε μου,

    πρέπει να σου πω ευχαριστώ που συγκέντρωσες όλα αυτά τα επιχειρήματα για να υποστηρίξεις το δικαίωμα σου να είσαι ένα ΡΟΜΠΟΤ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΠΟΤ!

    Αλβανό Παιδάκι με Έφεση στο …….tresspassing….

    Seriously now, if

    είχα παιδί και μου ξέφευγε, ΚΑΙ ΠΑΘΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΣΚΥΛΟ, πριν επιζητήσω ευθύνες από τον οποιοδήποτε σκυλοιδιοκτήτη, θα έπρεπε να λιώσωτη μούρη σου στο ΠΕΖΟΔΡΌΜΙΟ και να αναρωτηθώ “πω πω ρε πούστη μου, πως άφησα να συμβεί αυτό; ΠΩΣ αφησα ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ DVD ΣΕ ΠΛΑΣΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΕΚΤΡΕΦΟΥΝ ΘΗΡΙΩΔΗ (ΣΥΜΠΑΘΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ) ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ ΜΕ ΕΞΙΣΟΥ ΨΥΧΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (Βλ. μανία ιδιοκτησίας, κατοχής, συσσώρευσης) ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ???? ΠΩΣ? ΓΙΑΤΙ?

  2. nefstathiadis says:

    Επαναλαμβάνω:

    Ο σκύλος μου ήταν ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ πίσω από τη μάντρα. Εντός σπιτιού. Δεν μου ξέφυγε στο δρόμο. Αν τα παιδάκια ξεφεύγουν από τους γονείς ή τις Φιλιπινέζες, εγώ τι να κάνω; Αν μου είχε ξεφύγει στο δρόμο και είχε προκαλέσει το παραμικρό, να είσαι σίγουρος οτι θα ήμουν ο πρώτος που θα τον χαρακτήριζα ως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και θα τον πήγαινα για ευθανασία ή θα τον χάριζα σε καναν βοσκό στο Μαίναλο. Δεν μου ξέφυγε όμως, οπότε δρόμοι και πλατείες είναι ασφαλείς.

    Δηλαδή μέσα από το κατεβατό σου θες να πεις οτι ΔΕΝ πρέπει να έχουμε σκύλους; Ή αν έχουμε, πρέπει να είναι δεμένοι και φιμωμένοι; Μάθε πρώτα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μεν και των δε και μετά μίλα. ΝΑΙ, αν δεν υπήρχε παιδί αλλά υπήρχε επίδοξος διαρήκτης, ο σκύλος θα είχε αποτρέψει μία κατάσταση ενδεχομένως. Βλέπω οτι δεν θες να το πιστέψεις αλλά έτσι είναι.

    Και κάτι τελευταίο: Σου επιστρέφω το χαρακτηρισμό περί μαλάκα. Όλος δικός σου.

  3. διογένης ο κυνικός says:

    Θα σου διηγηθώ μια ιστορία αγάπης, αφού δε σου αρέσουν οι χαρακτηρισμοί: κάποτε ένα δίποδο λάπ τοπ αγάπησε έναν τεράποδο συνάγερμο…ο τελευταίος όμως δεν μπορούσε να συνδεθεί με γρήγορη σύνδεση με το λαπ τοπ, διότι ήτο παλαιάς τεχνολογίας….και φυλακισμένος μέσα στο ψηφιακό παλατάκι-μπουντρουμάκι ιδιοκτησίας λαπ τοπ, ήθελε κάπου να ξεσπάσει….ο συναγερμός εξέσκισε λοιπόν ένα – επίσης θλιμμένο, με τάσεις φυγής – ταμαγκότσι κάποιου άλλου δίποδου πεοκρουστικού δράπανου (τεχνολογικό επίτευγμα προήγουμενης γενιάς κοινωνικής μηχανικής) που ετύχαινε να ζει εκεί κοντά, στη “γειτονιά” του λαπ τοπ…στορμ ιν ε τηκαπ….εφόσον δε σου αρέσουν οι χαρακτηρισμοί….οι Φιλιππινέζες τι είναι; Εγώ ποτέ δεν είχα – στη γειτονιά μου…..

  4. nefstathiadis says:

    Φιλιπινέζα=Οικιακή βοηθός που ενίοτε αναλαμβάνει ΚΑΙ να βγάζει τα παιδιά βόλτα/τα πηγαίνει για μπάνιο στον Αστέρα κλπ, όταν ο γονιός βαριέται ή θέλει να πάει για καφέ. Και συνήθως, ΤΟΤΕ είναι που γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα με παιδιά.

    Όσο για την ιστορία σου, δεν καταλαβαίνω που το πας. Το να μην θες να καταλάβεις ή να έχεις απλά τις δικές σου απόψεις ΟΚ, αλλά επαναλαμβάνεσαι.

    Να σου θέσω μία ερώτηση, εντελώς φιλολογικου ενδιαφέροντος (μια και μπήκες στον κόπο να γράψεις σε τούτο το blog):

    ΑΝ είχες σκύλο κάποιου Χ μεγέθους (και όχι Ταμαγκότσι όπως λες), ΤΙ θα έκανες; Και μη μου πεις “¨δεν θα είχα σκύλο”. Η ερώτηση είναι υποθετική: “ΑΝ είχες, ΤΙ θα έκανες”;

  5. διογένης ο κυνικός says:

    θα τον έδινα σε βοσκό στο Μαίναλο μόλις γινότανε ενός χρονού να γουστάρει

  6. διογένης ο κυνικός says:

    Ίος Ντουμπάϊ Παναθηναϊκός Παπάγου Πεδίο Άρεως Σαντορίνη αεροπορική αστυνομία αυτοκίνητο βίλλα γείτονας γεύμα δήμος διαδήλωση δρόμος εταιρεία εφορία κίνηση κόσμος μαλάκας μετρό νερό παο παρκάρισμα πτήση σπίτι ταλαιπωρία ταξίδι τηλεπικοινωνίες τσάρτερ φρίντα 2play adsl Apple Dubai forthnet Hellasjet hotspot Ios iPhone protest Santorini Turkey villa Youtube

  7. nefstathiadis says:

    Αδυνατώ να σε καταλάβω. Ειλικρινά στο λέω. Εκτός αν απλά θες να μου δείξεις τι καλά ξέρεις να χειρίζεσαι το copy-paste

  8. διογένης ο κυνικός says:

    Γάτα είσαι!

  9. nefstathiadis says:

    αααα, βασική παρατήρηση στο αρχικό σου ποστ, στο σημείο που λες “αντί παιδιών να εκτρέφουν θηριώδη τετράποδα”:

    Έχω δύο παιδιά. Η ύπαρξη παιδιών δεν αποκλείει την ύπαρξη κατοικίδιων ζώων ανεξαρτήτως μεγέθους. Κατά τη γνώμη μου πάντα ε…

  10. nefstathiadis says:

    Και τελειώνοντας:

    Ψυχωτική συμπεριφορά δεν έχουν τα σκυλιά (ούτε και κανένα ζώο άλλωστε) αλλά οι άνθρωποι

  11. Nemecis says:

    Διογένη είσαι μαλάκας από κούνια και μεγάλος πρειξαρχίδας. nefstathiadis σε νιώθω απόλυτα.

  12. dpsd says:

    χα χα…πραγματικα δε ξερω πλεον πως να αντιδρασω σε ατομα σαν τον διογενη…στηνα ρχη τσαντιζομουν και αρχισα να λογομαχω…μετα περασα στο σταδιο του χιουμορ…τωρα απλα τους κοιταω μουδιασμενος. τους λυπαμαι. (το μονο δικιο που μπορω να δωσω στο διογενη ειναι για τους Αλβανους και τις Φιλιππινεζες. Ξερεις, δεν ειναι μονο οι Αλβανοι κλεφτες…εχουμε μπολικους εγχωριους) οσο για το συμβαν…ειμαι κατοχος ενος υπεροχου σαρ πει.μια φορα τον ειχα βγαλει βολτα και περασα διπλα απο ενα σπιτι με αυλη με ενα μοναχικο αντικοινωνικο λυκοσκυλο. ο σκυλος μου σαν αφελης πλησιασε τα καγκελα να το μυρισει και εγω σαν αφελης τον αφησα. το λυκοσκυλο με συνοπτικες διαδικασιες του δαγκωσε τη μουσουδα. δε χρειαστηκε ραμματα κτλ…ευτυχως…αλλα μονο εμενα εβριζα….ουτε το σκυλο μου, ουτε τον ιδιοκτητη του λυκοσκυλου…μονο εμενα (αντε, και λιγο το λυκοσκυλο απο μεσα μου χα χα)

  13. nefstathiadis says:

    Δυστυχώς τα σκυλιά δεν έχουν μυαλό. Αντιδρούν με βάση το ένστικτο. Και ένα σκυλί που είναι ΠΙΣΩ από τη μάντρα έχει ανεπαίσθητα το ένστικτο να προστατέψει το χώρο στον οποίο βρίσκεται. Από οτιδήποτε θεωρήσει εισβολέα. Ιδίως μάλιστα όταν μιλάμε για λυκόσκυλα, αυτό το ένστικτο είναι ακόμα μεγαλύτερο.
    Και αυτό ο Διογένης δεν ενοεί/θέλει/μπορεί να το καταλάβει

Leave a Reply

