ΔΟΥ Χολαργού ή πως μπορεί να ζοχαδιάσει κανείς σε 3′

Posted: April 2, 2008 in Γεvικά, Δημόσιo, Κoινωνία
Tags: , , , , ,

Εχθές το πρωί (1/4) έπρεπε να πάω στη ΔΟΥ Χολαργού προκειμένου να πάρω αντίγραφα φορολογικών μου δηλώσεων προηγούμενων ετών. Η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα με έκανε να χαρώ αφού στο σχετικό ταμείο που έπρεπε να πάω είχε μόνο τρία άτομα πριν από εμένα και έτσι υπολόγιζα οτι θα ξεμπέρδευα γρήγορα. Ωστόσο κατά τη διάρκεια της αναμονής μου άρχισα να ακούω κάποια κάπως “έντονα” σχόλια ανάμεσα στους μπροστινούς μου και τον νεαρό υπάλληλο.

-Μα επιτέλους, τι κατάσταση είναι αυτή; Tόση ώρα για να καταχωρίσετε ένα συμβόλαιο; Μα γιατί αργείτε τόσο πολύ;

-Τι θέλεις να κάνω κυρά μου; Το σύστημα δεν δουλεύει από εχθές(!!!). Δεν βλέπεις και το χαρτί στο τζάμι;

-Και πότε θα φτιαχτεί;

-Δεν έχω ιδέα…

Ήρθε μετά από λίγο και η σειρά μου. Υπολόγιζα οτι θα τους έδινα το ΑΦΜ και την ταυτότητά μου και θα τύπωναν αυτά που ήθελα. Ωστόσο υπολόγιζα λάθος. Από τη μία είπαμε οτι έπεσα σε πρρόβλημα επικοινωνίας της ΔΟΥ με τα κεντρικά του υπουργείου. Μετά λύπης μου όμως πληροφορήθηκα οτι και να υπήρχε σύστημα, πάλι δεν θα μπορούσα να εξυπηρετηθώ αμέσως. Έπρεπε να κάνω μία αίτηση προς τη ΔΟΥ για το τι ζητούσα, να αιτιολογήσω το γιατί το ζητούσα (μην κουράσω τους σκληρά εργαζόμενους της ΔΟΥ και πάθουν κάτι), και στη συνέχεια να περιμένω 10-15 εργάσιμες μέρες για να πάρω απάντηση!! Θα έπρεπε δηλαδή κάποιος υπάλληλος να κατέβει στα αρχεία του κτιρίου και να ψάξει τη χαρτούρα. Μάλιστα, -σύμφωνα με τον υπάλληλο- επειδή αυτό που ζήταγα ήταν αρκετά…”δύσκολο” να βρεθεί, θα έπρεπε να είμαι προετοιμασμένος οτι μπορεί και να μην βρισκόταν. “Ελάτε κατά τις 8 του μήνα και βλέπουμε”, ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του…

Αθάνατη Ελλάδα….

Leave a Reply

