Η Τουρκία απαγορεύει την πρόσβαση στο Youtube

Posted: June 19, 2008 in Κoινωνία, Πoλιτική, Τεχνoλογία
Tags: , , , , , ,

Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος βρέθηκα στην Κωνσταντινούπολη και έχοντας μαζί μου το laptop επιχείρησα να συνθεθώ στο Internet μέσω του wifi μηχανισμού που παρείχε το ξενοδοχείο. Με έκπληξη διαπίστωσα ωστόσο οτι ΔΕΝ μου επετράπη η πρόσβαση στο Youtube. Αντ’ αυτής εισέπραξα το παραπάνω μήνυμα (εδώ το δικό μου screenshot) που μου εξηγούσε δεν είχα δικαίωμα να επισκευθώ το Youtube εξ’ αιτίας μίας συγκεκριμένης απόφασης δικαστηρίου.

Ψάχνοντας το θέμα λίγο περισσότερο, ανακαλύπτω οτι η απόφαση αυτή έχει να κάνει με το γεγονός οτι στο Youtube εμφανίστηκαν βίντεο (προφανώς από Έλληνες Εθνικιστές) που προσέβαλαν τον Κεμάλ Ατατούρκ (δεν εξετάζω ποιά πλευρά ξεκίνησε πρώτη ή αν τα επιμαχα βίντεο ήρθαν ως απάντηση σε άλλα που χλεύαζαν την Ελλάδα και τον Βενιζέλο). Και όλη αυτή η απαγόρευση παρά τη γραπτή διαβεβαίωση του Youtube οτι τα επίμαχα βίντεο θα κατέβαιναν από το site ως προκλητικά και προσβλητικά.

Και ύστερα η Τουρκία θέλει να γίνει μέλος της ΕΕ. Δεν πάμε καλά μου φαίνεται…

Leave a Reply

