Και όμως, ορισμένες φορές ΦΤΑΙΕΙ ο ΟΤΕ

Posted: June 28, 2008 in Δημόσιo, Τεχνoλογία
Tags: , , , , ,

Όπως αρκετοί από εσάς γνωρίζετε, εδώ και περίπου 1.5 χρόνο έχω φύγει από το δίκτυο τηλεφωνίας του ΟΤΕ και έχω μεταφερθεί στη Forthnet. Στην αρχή υπήρχαν κάποια προβλήματα αλλά εδώ και περίπου 8-10 μήνες έχουν εξαλειφθεί με αποτέλεσμα το προϊόν που παίρνω να είναι πολύ καλό.

Παράλληλα με το account στη Forthnet έχω και ένα Conn-X λογαριασμό για το σπίτι στην Ίο. Λογαριασμό ο οποίος από πέρυσι ως σήμερα τρέχει απροβλημάτιστα. Τόσο απροβλημάτιστα μάλιστα που ποτέ δεν έχει χρειαστεί να καλέσω το 1242 (τεχνική εξυπηρέτηση Conn-X) για βοήθεια. Ακόμα και η αρχική εγκατάσταση έγινε μέσω wizard σε χρόνο μηδέν.

Ωστόσο πριν μερικές μέρες -και ενώ εγώ ήμουν στην Αθήνα- χρειάστηκε να καλέσουμε το 134 αλλά και το 1242 του ΟΤΕ για κάποιο “κοληματάκι”. Η λύση του να καλέσει τα νούμερα αυτά η γυναίκα μου δεν έπαιζε αφού εγώ θα καταλάβαινα καλύτερα τυχόν οδηγίες και θα τις της μετέφερα καλύτερα να τις εφαρμώσει. Ωστόσο με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα οτι από το τηλέφωνο της Αθήνας δεν μπρούσα να καλέσω ΟΥΤΕ το 134 αλλά ΟΥΤΕ το 1242.

Ψάχνωντας λίγο το θέμα έμαθα οτι το πρόβλημα δεν το έχει η Forthnet (παρά τις περι του αντιθέτου αρχικές μου προβλέψεις). Ο ΟΤΕ σου μπλοκάρει τα 2 αυτά νούμερα όταν φύγεις από εκείνον και δεν σε αφήνει να τα καλέσεις. Αυτό το επιβεαίωσε τόσο υπάλληλος της forthnet αλλά και το γεγονός οτι σε κανέναν τιμοκατάλογο κανενός εναλλακτικού παρόχου δεν αναφέρονται χρεώσεις προς τα δύο αυτά συγκεκριμένα νούμερα.

Κατάσταση μπανανίας κοινώς. Να θες να τους καλέσεις -ενδεχομένως να τους πεις οτι θες να επιστρέψεις- και να μην μπορείς. Και όχι μόνο να μην μπορείς αλλά να πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου για να καταλάβεις οτι το τηλέφωνό σου δεν έχει βλάβη αλλά απλά τα νούμερα είναι μπλοκαρισμένα. Να  πρέπει να ψάχνει κανείς ακρτοτηλέφωνο ή να ενοχλεί το γείτονα επειδή κάποιοι κρίνουν οτι δεν πρέπει οτι δεν χρειάζεται να έχουμε πρόσβαση σε αυτά τα νούμερα.

Τελικά, ορισμένες φορές ΝΑΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΤΕ!!!

Leave a Reply

