Εγκληματίας καμικάζι σε τέσσερις ρόδες

Posted: October 12, 2008 in Άσφαλτος, Κoινωνία
Tags: , , , ,

Μεσημεράκι Κυριακής γύρω στη 1.30. Οδηγώ μαζί με την οικογένεια στην Αθηνών-Κορίνθου επιστρέφοντας από τη Νυμφασία και βρίσκομαι 200-300 μέτρα πριν τη μεγάλη ευθεία των Μεγάρων. Στην τελευταία στροφή πριν  την ατελείωτη ευθεία. Οδηγώ περίπου με 130-140 χλμ/ώρα και βρίσκομαι στην αριστερή λορίδα όταν ξαφνικά αντιλαμβάνομαι πίσω μου και σε απόσταση μισού οχήματος Ελληνάρα με Μερσεντές να μου κάνει”φώτα”. Όντας πάνω σε στροφή φυσικά και δεν μπορώ να κάνω τίποτα πέραν του να διατηρήσω τη θέση μου μέχρι να βρεθώ στην ευθεία. Μόλις ο Ελληνάρας αντιλαμβάνεται οτι δεν του κάνω το χατήρι και δεν υπακούω στα “φώτα” του “Γερμανού”, αρχίζει να κορνάρει με λύσσα για να τον αφήσω να περάσει. Λες και επίτηδες δεν έκανα δεξιά.

Με το που βρίσκω άνοιγμα μπαίνω δεξιά και αφήνω το βλαχαδερό να προσπεράσει. Μπλε ιλεκτρίκ Μερσεντές CLK 200 με πινακίδα ΖΚΚ…. (τα νούμερα τα έχω αλλά για λόγους διακριτικότητας δεν τα δημοσιεύω), γυαλισμένη τζιτζί με συνοδηγό μία ορυόμενη γραία και οδηγό προφανώς τον wanna-be Michael Shcumacher ευτραφή κανακάρη της.

Που αγνοεί στοιχειώδη πράγματα όπως οτι δεν απαιτούμε να προσπεράσουμε πάνω σε στροφή. Ή οτι όταν το προπορευόμενο όχημα δεν μπορεί να κάνει στην άκρη (λόγω πχ παράλληλα κινούμενου οχήματος στη μεσαία λωρίδα), δεν κορνάρουμε ούτε επιμένουμε αλλά απλά περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι οι συνθήκες να επιτρέψουν προσπέρασμα. Ούτε βέβαια επιχειρούμε προσπέρασμα από δεξιά, κάτι που ο Ελληνάρας με τη CLK έκανε μόλις προσπέρασε εμένα. Σχημάτισε το Ζ του Ζορρό στην άσφαλτο, προσπέρασε 3-4 οχήματα που βρήκε στο δρόμο του και εξαφανίστηκε…

Αν έφτασε σπίτι του και σώος ή αν κατέληξε σε κάποιο νοσοκομείο δεν το γνωρίζω και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Γνωρίζω όμως οτι τέτοιοι ΚΑΚΟΙ οδηγοί είναι κίνδυνος όχι μόνο για τον εαυτό τους και τους συνεπιβάτες τους αλλά για όλα τα διερχόμενα οχήματα.

[Για να μην νομίζουν οι δικυκλιστές οτι έχω κάτι προσωπικό μαζί τους. Όταν είναι κάτι στραβό το λέω. Είτε σε δύο είτε σε τέσσερις τροχούς]
Comments
  1. Nektarios Koulieris says:

    Ας ακουστεί όσο αφοριστικό όσο τίποτε άλλο: δυστυχώς η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών θα βγάλουν όλη την αντικοινωνικότητά τους στο δρόμο. Ουδείς, μα ουδείς φροντίζει σ’ αυτή τη χώρα να διαπαιδαγωγήσει κι εν συνεχεία να εκπαιδεύσει οδηγούς σ’ αυτή τη χώρα (γι’ αυτό και έχω χαρακτηρίσει τις άδειες οδήγησης ως licence to kill). Ποτέ δεν μπόρεσα να αντιληφθώ αυτό το σύνδρομο της “κτητικότητας” του δρόμου που χαρακτηρίζει τους Έλληνες στην οδήγηση. Κατά την άποψή μου είναι σύμπτωμα της γενικότερης έλλειψης σεβασμού προς τα πάντα στις σημερινές κοινωνίες.

  2. nefstathiadis says:

    Ο εαυτούλης μου και στ’ απαυτά μας οι άλλοι. Να περάσω εγώ και ο πρωπορευόμενος να “πετάξει” ή να “διακτινιστεί” για να παραχωρήσει την άσφαλτο στον επερχόμενο Κεραυνό. Να πουλήσω ενδεχομένως μαγκιά στη γκόμενα στο μπάκετ του συνοδηγού αδιαφορώντας για το αν θα φτάσω όρθιος ή σε σακούλα. Και αδιαφορώντας για το αν θα πάρω στο λαιμό μου και 2-3 ακόμα. Κάπως έτσι είναι η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών. Και ιδίως οι Αθηναίοι…

  3. Nektarios Koulieris says:

    Νάσο μου, έχοντας γυρίσει εδώ και 2 χρόνια στην Ελλάδα έχω αρχίσει να διαπιστώνω το πόσο μας λείπει ο σεβασμός κι η ευγένεια είτε προς τον πλησίον είτε προς τον ξένο. Μια δεκαετία ήταν αρκετή ώστε να εξαφανιστούν στοιχειώδη πράγματα από τη ζωή μας. Περνάμε, πλέον, σε επικίνδυνη φάση ατομισμού αδιαφορώντας για τις συνέπειες των ατομικών αποφάσεων ή ενεργειών μας προς τους άλλους. Τα έχεις δει κι από συμπεριφορές ανθρώπων στο φόρουμ που είναι ένας μικρόκοσμος της κοινωνίας που ζούμε. Ένα “εγώ” γίνεται στη συνέχεια “εγώ ξέρω καλύτερα” που καταλήγει στο “εγώ κάνω ό,τι θέλω, γιατί πολύ απλά έτσι μ’ αρέσει”.

  4. nefstathiadis says:

    Ξεχνάς το βασικότερο Νεκτάριε…

    “Ποιός είσαι εσύ ρε μαλάκα που θα μου πεις τι να κάνω”

    Ή αλλοιώς “εγώ τα ξέρω όλα”

  5. Αυριανιστής says:

    Δείτε στο παρακάτω λινκ πώς αντιδρά ο ρωμαϊκός όχλος της τετράτροχης ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ όταν βρέθηκε κάποιος να καταγγείλει την ατιμωρησία που επιτρέπει να κυκλοφορούν στους δρόμους τεχνικά ανέλεγκτα σαπάκια:

    http://press-gr.blogspot.com/2008/10/blog-post_3087.html

    Τους πειράζει η… “ρουφιανιά” και όχι το ότι οι ίδιοι με τα μπρίκια τους είναι δημόσιοι κίνδυνοι στους δρόμους!

    Καταλαβαίνετε μετά γιατί δεν είμαστε ούτε καν σε επίπεδο μπανανίας, αλλά πολύ χειρότερα;

  6. niki says:

    όλα καλά.
    μερικές παρατηρήσεις:

    1. όντας με όμικρον
    2. ορύομαι με ομικρον και υψιλον αντιστοίχως
    3. οι εύκολοι και φθηνοί χαρακτηρισμοί τύπου ¨ελληναράς” & “βλαχαδερό” αλλοιώνουν και υπονομεύουν την αντικειμενικότητα των παρατηρήσεων. Θεωρητικώς είσαι -οφείλεις να είσαι- υπεράνω.
    4. το λεγόμενο name-dropping τύπου mercedes ktl ktl ktl clk abc, επίσης υπονομεύει την ουσία της παρατήρησης: η συμπεριφορά ελέγχεται ως κακή ασχέτως του κυβισμού που καβαλάει και ο οποίος μαζί με τις μάρκες -οφείλει να- σε αφήνει αδιάφορο και να μην σε αφορά.

  7. nefstathiadis says:

    Τα ορθογραφικά διορθώθηκαν

    Για τα άλλα σχόλια διαφωνώ. Κάποιος ο οποίος προσπαθεί ΠΑΝΩ στη στροφή να με αναγκάσει να φύγω για να περάσει, ΜΟΝΟ ως Ελληνάρα μπορώ να τον χαρακτηρίσω. Και ίσως ο χαρακτηρισμός είναι επιεικής. Γύφτο και χασάπη της ασφάλτου θα έπρεπε να τον αποκαλέσω.. Να βγάλω εγώ φτερά και να πέσω στο κράσπεδο κινδυνεύοντας να σκοτωθούμε για να περάσει ο μαλάκας; Και μετά μου λες να μην τον αποκαλώ Ελληνάρα για να είμαι υπεράνω και επειδή ενδεχομένως το σχόλιο αλλοιώνει και υπονομεύει την αντικειμενικότητα των παρατηρήσεων; Δεν είσαι καλά… ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ του ΧΑΜΟΥ

    Σε οτι αφορά τη μάρκα του αυτοκινήτου, ούτε εκεί υπονόησα κάτι. Ανέφερα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος (μάρκα, μοντέλο, χρώμα) καθώς και μέρος της πινακίδας. Άλλωστε ο Ελληνάρας μπορεί να έχει από Μερσεντές ως Λάντα.

  8. niki says:

    δεν είπα να μην τον θεωρείς! είπα να μην το γράφεις.
    το blog έχει -υποθέτω- και άλλο σκοπο πλην του να βρίσω, να ξεσπάσω, να ξαλαφρώσω…
    αυτός λοιπόν ο “άλλος” σκοπός, που ίσως είναι η “παίδευση” από την ψύχραιμη επισήμανση ωρισμένων στραβών δεξιά αριστερά, υπονομεύεται από την ανεξέλεγκτη χρήση -φθηνών, το ξαναλέω- χαρακτηρισμών.
    αν θες να είσαι ΚΑΙ παιδευτικός, ΠΡΕΠΕΙ να είσαι υπεράνω.
    διαφορετικά γίνεσαι κι εσύ μέρος της κοκορομαχίας της ασφάλτου, μόνο που αντί για το γκάζι, παίζεις με τις λέξεις!

  9. nefstathiadis says:

    Ειδικά σε τέτοιες “ακραίες” περιπτώσεις, δεν πειράζει να δημοσιοποιώ το τι νοιώθω για τον κάθε εγκληματία. Άλλωστε θεώρησε ως “εκπαίδευση the hard way” τον χαρακτηρισμό περί Ελληνάρα…:)

  10. Αυριανιστής says:

    Νομίζω ότι, εκτός από τους χαρακτηρισμούς, θα έπρεπε να κοινολογηθεί και ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ του Ελληνάρα. Λίγο outing δε βλάπτει σε τέτοιες περιπτώσεις, κι ας σκούζουν όσο θέλουν οι άλλοι για “ρουφιανιά”!

  11. niki says:

    έχω άλλη άποψη πλην…δικαίωμα ο παίκτης αλλά και ο blogger!

  12. Αυριανιστής says:

    Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε και την ευθύνη μας ως νομοταγείς και κοινωνικά ευσυνείδητοι πολίτες: οδηγώντας (εννοείται) με bluetooth ή car kit, δίνουμε το κινητό μας στο συνοδηγό μας να καλέσει το 100 (ή το 112) και ζητάμε σύνδεση με το τμήμα τροχαίας της περιοχής. Συνήθως η σύνδεση γίνεται εύκολα, και τότε αναφέρουμε το γεγονός δίνοντας μάρκα, χρώμα και αριθμό κυκλοφορίας. Φροντίζουμε να είμαστε ήρεμοι, λέγοντας ότι το εν λόγω όχημα οδηγεί επικίνδυνα για την υπόλοιπη κυκλοφορία. Μια τέτοια στάση στο τηλέφωνο, με ηρεμία και παράθεση λεπτομερειών, είναι συνήθως πειστική και ικανή να εξαπολύσει κάποιους έστω μισοβαριεστημένους τροχονόμους να τον κυνηγήσουν. Προσωπικά, το έχω κάνει δύο φορές στην εθνική (μία με νταλικιέρη που έτρεχε με τουλάχιστον 120+, κάνοντας και προσπεράσματα, και άλλη μία με ΙΧ που οδηγούσε επικίνδυνα μέσα στη νύχτα έχοντας κρύψει και την πινακίδα του με σκούρο πλαστικό), και αποδείχτηκε αποτελεσματικό: μερικά χιλιόμετρα παρακάτω, είδα ότι τους είχαν σταματήσει και στις δύο περιπτώσεις.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s