Ένα μεσημεράκι πριν από περίπου δέκα ημέρες, πηγαίνοντας να πάρω το τζιπ λίγο πιο κάτω από το σπίτι, βρήκα στον καθαριστήρα ένα σημείωμα. Το σημείωμα έλεγε οτι είχα προκαλέσει ζημιά σε ένα παρακείμενα παρκαριμένο Citroen C3 και μου ζητούσε να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη σε έναν αριθμό κινητού. Πράγματι, λίγο αργότερα κάλεσα τον αριθμό και μίλησα με την ιδιοκτήτρια, μία ευγενέστατη κοπέλα μάλλον νεαρής ηλικίας η οποία μου επανέλαβε οτι έγραφε και το χαρτί. Πως το προηγούμενο βράδυ κάνοντας μανούβρα να παρκάρω είχα ακουμπήσει το αμάξι της και της είχα προκαλέσει ένα μικρό βαθούλωμα στο μπροστά αριστερό φτερό!!!

Αφού ξεπερνάω το πρώτο σοκ, η ερώτησή μου ήταν αναπόφευκτη και αναμενόμενη.

-Πως ξέρετε καλή μου κυρία οτι ήταν το δικό μου αυτοκίνητο που προκάλεσε τη ζημιά και όχι κάποιο άλλο;

Και ακολούθησε ο κάτωθι μίνι διάλογος ο οποίος με “έστειλε” αδιάβαστο κυριολεκτικά:

-Ξέρετε…εχθές το βράδυ την ώρα που εσείς παρκάρατε, στο απέναντι παράθυρο ήταν η ξαδέλφη μου η οποία σας είδε…

-Και καλά -ρωτάω εγώ-, πως είστε σίγουρη πως η ζημιά δεν είχε προκληθεί από κάποιο άλλο όχημα που ήταν παρκαρισμένο στην ίδια θέση πριν από εμένα;

-Ξέρετε -απαντάει-, το προηγούμενο αυτοκίνητο πριν από εσάς ήταν παρκαρισμένο με τέτοιο τρόπο που αποκλείεται να με είχε ακουμπήσει…

Κάγκελο ο δικός σου. Στα δεκαπέντε -περίπου- μέτρα απόσταση και με σχετικό σκοτάδι, η ξαδέλφη διέκρινε οτι το αμάξι μου ακούμπησε το αμάξι της κυρίας. Και όχι μόνο το ακούμπησε αλλα του προκάλεσε και ζημιά. Δηλαδή η ξαδέλφη στη 1 η ώρα τα ξημερώματα είχε αϋπνίες και αντί να μετράει προβατάκια μέτραγε διερχόμενα αυτοκινητάκια. Έχοντας ήδη τσεκάρει και σημειώσει στο μυαλό της ποιός και πως είχε παρκάρει δίπλα στο C3 πριν από εμένα. Και που δεν κατεβαίνει κάτω να με πιάσει να μου πει “το και το, έκανες ζημιά”, παρά ειδοποιούμαι την επομένη με post-it. Να μην τα πολυλογώ, αφού μοιράζομαι με τη ιδιοκτήτρια του C3 (πάντα κόσμια και πολιτισμένα) τις παραπάνω σκέψεις, κλείνουμε τη συζήτηση στη λογική του “το αμάξι μου ξέρετε ποιό είναι, άρα κάντε οτι καταλαβαίνετε”. Η κυρία είπε οτι θα πήγαινε το αμάξι της στο μάστορα να της το φτιάξει.

Εχθές το βράδυ λοιπόν η κυρία με ξαναπήρε τηλέφωνο, πάντα ευγενική και πάντα σε χαμηλούς τόνους. Ωστόσο αν η πρώτη μας συζήτηση με είχε στείλει, η χθεσινή με απογείωσε. Ούτε λίγο ούτε πολύ η κυρία μου είπε πως -σύμφωνα με τον φαναρτζή της- το κόστος αποκατάστασης της ζημιάς είναι 150 ευρώ και πως θα έπρεπε να το πληρώσω αφού εγώ είμαι ο φταίχτης!!! Και πως όλα όσα έλεγα περί δεκαπέντε μέτρων απόστασης, νύχτας κλπ ήταν ψέματα και πως απλά αρνιόμουν την αλήθεια. Δηλαδή η ξαδέλφη αποφάσισε από 15 μέτρα απόσταση οτι ΕΓΩ έπρεπε να πληρώσω  τη ζημιά στο αμάξι αφού ΕΓΩ ήμουν ο φταίχτης. Φυσικά και της το ξέκοψα και της είπα πως αν θέλει ας πάρει την πινακίδα του τζιπ και ας προσπαθήσει να βγάλει άκρη με την ασφαλιστική της. Αν δεν βάλουν τα γέλια με το παραμύθι που θα ακούσουν.

Με τους παλαβούς και τους παραμυθάδες που έχουμε μπλέξει, τύφλα να ‘χει ο Νταν Μπράουν…

Comments
  1. Αυριανιστής says:

    Το κόλπο με το σκυλάκι το ξέρεις;

    Κάποτε (που τα αυτοκίνητα ήταν πιο λίγα) έβγαζαν διάφοροι το σκυλάκι τους βόλτα στο δρόμο. Τη στιγμή που περνούσε “η κούρσα” δίπλα, πάταγαν με το πόδι το σκυλάκι στην ουρά, εκείνο έσκουζε, και ζητούσαν εκβιαστικά χρήματα από τον οδηγό που δήθεν “χτύπησε” το σκυλί…

  2. nefstathiadis says:

    παιζόταν τέτοιο σκηνικό;;; Ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω

  3. χρήστος says:

    επικό σκηνικό! τελικά την έκανες τη ζημιά ή όχι; θα σε συμβούλευα να πληρώσεις γιατί θα φας γρατζουνιά που θα πάει σύννεφο…

  4. nefstathiadis says:

    φυσικά και δεν την έκανα ρε. Ήμουν σε απόσταση πάνω από μισό μέτρο από το αμάξι της γκόμενας…

  5. η ξαδερφη... says:

    συνομωσια ειναι να σου φαμε τα λεφτα. σε εχουμε σταμπαρει καιρο τωρα και καταληξαμε πως αφου εχεις τζιπ εχεις και λεφτα…πληρωνε γιατι αν δε πληρωσεις τωρα, την επομενη βδομαδα, καποιο βραδυ, θα πατησεις και θα σκοτωσεις το σκυλακι μας.εκει να δεις αποζημιωση….

    Σοβαρα τωρα…δηλαδη εσυ αποκλειεις τη περιπτωση οντως να ηταν εξω και να ειδε κατι?εσυ ισχυριζεσαι πως δε το ακουμπησες το αμαξι της “γκομενας”…αυτη λεει πως ναι…ειναι ο λογος σου εναντιον του δικου της (της ξαδερφης). Η επιχειρηματολογια σου περι μετρηματος προβατων κτλ δε στεκει…ισως αφησε καποιο χρωμα στο αμαξι…εσυ εχεις καποια γρατζουνια?κακως το αφησες ετσι. ισως βεβαια να μη γινει και τιποτα στο τελος…αλλα αν η κοπελια αποφασισει να το προχωρησει…τσαμπα η ταλαιπωρια που θα φας…

  6. nefstathiadis says:

    σαφώς και δεν το αποκλείω να ήταν έξω και να είδε κάτι αλλά αποκλείω να ακούμπησα το αμάξι διότι ξέρω πολύ καλά τι έκανα. Γρατσουνιές φυσικά και δεν έχω. Στο κάτω κάτω της γραφής δεν καλούμαι να αποδείξω κάτι. Αυτή ισχυρίζεται οτι την ακούμπησα και άρα αυτή οφείλει να το αποδείξει. Τόσο απλά…

Leave a Reply

