Κοιτάμε και καμιά database χρηστών πριν σηκώσουμε το ακουστικό

Posted: January 30, 2009 in Γεvικά, Τεχνoλογία
Tags: , , , , ,

forthnet

Είναι γνωστό πως τράπεζες και εταιρείες τηλεφωνίας κυνηγούν υποψήφιους πελάτες πάρα πολύ μέσω τηλεφώνου για να πουλήσουν κάρτες, δάνεια, συνδέσεις, μεταβιβάσεις και λοιπές άλλες υπηρεσίες και προϊόντα. Σήμερα το πρωί λοιπόν έλαβα στο σπίτι άλλο ένα τέτοιο τηλεφώνημα. Η κυρία στην άλλη άκρη της γραμμής μου συστήθηκε και μου είπε οτι καλούσε από τη forthnet, και ξεκίνησε να με ενημερώσει οτι θα μπορούσα να γλυτώσω τα πάγεια του ΟΤΕ κλπ κλπ κλπ. Το γνωστό παραμυθάκι δηλαδή…

Τη διακόπτω λέγοντάς της πως είμαι ήδη πελάτης της forthnet και πως δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσει. Ωστόσο σε ερώτησή μου για το αν η φαίνομαι στη λίστα της ως πελάτης forthnet, η απάντησή της ήταν αρνητική. “Όχι” μου λέει, “δεν σας βλέπω ως πελάτη forthnet. Ένα απλό όνομα και τηλεφωνικό αριθμό βλέπω”… Δηλαδή -ούτε λίγο ούτε πολύ- η ίδια η εταιρεία από την οποία εδώ και δύο χρόνια παίρνω τηλεφωνικές υπηρεσίες (της όποιας ποιότητας-αυτό δεν είναι της παρούσης), δεν μπαίνει καν στον κόπο να με βγάλει από τη λίστα των υποψήφιών της πελατών.

Και φυσικά αυτό δεν θα συμβαίνει μόνο με εμένα αλλά και με πολλούς άλλους πελάτες της forthnet αλλά και σίγουρα θα συμβαίνει και με όλες ανεξαιρέτως τς εταιρείες εναλλακτικής τηλεφωνίας. Ουδείς μπαίνει στον κόπο να τσεκάρει ποιόν καλεί. Άλλωστε μάλλον πιο πολύ τους στοιχίζει ο έλεγχος της βάσης χρηστών παρά ένα τηλεφώνημα. Όχι οτι με ενόχλησε το τηλεφώνημα από κάτι που έκανα ή οτι με ξύπνησε. Απλά δεν μπορώ να ακούω την τυποποιημένη ξύλινη φωνή “γιεά σας σας καλώ από τη forthnet” όταν είμαι ήδη πελάτης. Ας κοιτάμε καμιά database πρν σηκώσουμε το ακουστικό…

Comments
  1. niki says:

    για ποιά database μιλάς; αυτοί που κάνουν αυτή τη δουλειά είναι ταλαίπωροι ημιαπασχολούμενοι που δουλεύουν με ένα τηλέφωνο και με τον τηλεφωνικό κατάλογο του …οτε!
    αν πάνε στην forthnet ένα ή δύο συμβόλαια την εβδομάδα, παίρνουν μια μικρή προμήθεια.
    κατά τα άλλα είναι παντελώς άσχετοι με τα …database (ας γελάσω!) της εταιρείας, τράπεζας, κινητής τηλεφωνίας ή ό,τι άλλο τους προσέλαβε!
    αν όμως ρωτάς κατά πόσον δεν αποτελεί παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και του οικογενειακού ασύλου το να μου τηλεφωνεί ασχέτως ο κάθε άσχετος για να μου πουλήσει το προϊόν του, εκεί είμαι μαζί σου και πιστεύω πως μάλιστα είναι και αντισυνταγματικό!
    απ’την άλλη τους λυπάμαι:
    κανονικοί losers on the line, ψέμματα;

  2. nefstathiadis says:

    Μα εγώ ως πελάτης forthnet, δεν υπάρχω σε ΚΑΝΕΝΑΝ τηλεφωνικό κατάλογο ΟΤΕ. Δεν υπάρχω για τον ΟΤΕ

  3. nefstathiadis says:

    Το θέμα των προσωπικών δεδομένων δεν με έχει πολυαπασχολήσει για να είμαι ειλικρινής. Ούτε με έχει ενοχλήσει. Με ενοχλεί όμως το να με παίρνουν άσχετες ώρες τηλέφωνο ή να μην μπαίνουν στον κόπο να τσεκάρουν αν είμαι ήδη πελάτης τους. Ή -ακόμα χειρότερα- αν μία φορά τους δώσω αρνητική απάντηση, να με διαγράψουν και να μην με ξανακαλέσουν…

  4. Αυριανιστής says:

    Νομίζω υπάρχει κάπου κάποια ηλεκτρονική φόρμα την οποία μπορείς να κοινοποιήσεις σε κάποια Αρχή (είτε στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είτε στην ΕΕΤΤ), στην οποία φόρμα ζητάς ρητά να μην ενοχλείσαι για προωθήσεις προϊόντων και είναι υποχρεωμένα ΟΛΑ τα call centers να σε βγάλουν από τις λίστες τους.

  5. Αυριανιστής says:

    Πάντως, όσοι κάνουν τηλεφωνικές προωθήσεις, έχουν συνήθως κάποια database την οποία τους προμηθεύει το ίδιο το call center και η οποία δεν διασταυρώνεται με τις databases των… ίδιων των πελατών των c/c, για λογαριασμό των οποίων καλούν! Τι περίμενες δηλαδή; Καλύτερη οργάνωση; Πού; Στο Yunanistan όπου όλα γίνονται στο πόδι;

Leave a comment