Όταν κάποιος πάει διακοπές, το πρώτο που θέλει και επιδιώκει είναι ηρεμία και ξεκούραση. Μπορεί να μην μπορούμε να έχουμε πάντα ησυχία από διερχόμενα οχήματα ή περαστικούς έξω από το ξενοδοχείο. Ωστόσο θεωρώ υποχρέωση του ξενοδοχείου να ρυθμίζει τις διάφορες εσωτερικές του υπηρεσίες και τη λειτουργία του με τέτοιο τρόπο ώστε οι ένοικοι να απολαμβάνουν πραγματικά το προϊόν το οποίο πληρώνουν και να μην ταλαιπωρούνται.

Σε αυτά τα πλαίσια θα πρέπει λόγου χάρην η καθαριότητα δωματίων να μην ξεκινάει στις 8.30 το πρωί αλλά αργότερα, αφού έτσι ή αλλοιώς το δωμάτιο θα δωθεί στον ερχόμενο πελάτη τουλάχιστον στις 12, ίσως και στη 1. Ούτε φυσικά θα πρέπει οι καθαρίστριες να φωνάζουν η μία στην άλλη λες και μιλάνε υπεραστικό, ούτε να πετάνε τα όποια άδεια μπουκάλια μέσα στις σακούλες λες και παίζουν μπάσκετ και κάνοντας φασαρία. Στο δίπλα δωμάτιο κάποιος δύσμοιρος πελάτης θέλει να κοιμηθεί. Και δεν χρωστάει τίποτα να ξυπνάει απ’ τα άγρια χαράματα επειδή δίπλα “καθαρίζουν” το δωμάτιο.

Και βέβαια, απαντήσεις του στυλ “πρέπει να προλάβουν να καθαρίσουν πολλά δωμάτια” ουδόλως με ενδιαφέρουν. Αν πρέπει να καθαρίσουν πολλά και δεν προλαβαίνουν, να προσλάβετε κι άλλες κύριε ξενοδόχε. Σεβαστείτε τον πελάτη σας που σας δίνει τα ωραία του λεφτάκια και τον οποίο -υποθέτω πως- θέλετε ευχαριστημένο ώστε και να ξανάρθει αλλά να σας συστίσει σε φίλους και γνωστούς…

υ.γ.1 Μπορεί βέβαια να τύχει να έχουμε δίπλα μας πελάτη που γουστάρει να περπατάει με τα τσόκαρα στο πλακάκι στις 3.30 το μεσημέρι ή να αφήνει τα παιδάκια του να παίζουν πινγκ πονγκ στον τοίχο του δωματίου. Εδώ απλά πρόκειται περί ενός αγενούς γύφτου, στον οποίο καμία σύσταση δεν πρόκειται να φέρει αποτέλεσμα.

υ.γ.2 Όλα τα παραπάνω μου έχουν συμβεί ως εμπειρίες σε διάφορα ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, ωστόσο αφορμή για το κείμενο πήρα από την επειρία που αποκόμισα από ξενοδοχείο στη Μύκονο, μέλος μεγάλης Ελληνικής αλυσίδας. Και ενοείται οτι το παράπονο στη ρεσεψιόν είχε μεν αποτέλεσμα (σταμάτησαν το πρωϊνό μπάσκετ) αλλά την επόμενη μέρα, ξανά τα ίδια…

υ.γ.3 Στα πλαίσια του “σέρβις” που παρέχεται από το παραπάνω ξενοδοχείο, καλό είναι να ανανεώνουμε το μίνι μπαρ του δωματίου. Τουλάχιστον το νερό…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s