Που ακούστηκε έξοδος από Ε.Ο στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας;

Posted: April 12, 2010 in Άσφαλτος
Tags: , , , ,

Η Ελλάδα πρέπει να είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη -αλλά και σε αυτό που περιγράφεται ως δυτικός κόσμος-, όπου υπάρχουν έξοδοι από την Εθνική Οδό προς οπουδήποτε, οι οποίες είναι στην ταχεία λωρίδα κυκλοφορίας. Kαι εκεί που πηγαίνεις στην αριστερή με 120-130 ή ακόμα και περισσότερο, να σου εμφανίζεται προπορευόμενο με 80-100 χλμ επειδή…θέλει (και καλώς θέλει, αφού προβλέπεται) να στρίψει προς άλλη κατεύθυνση. Και να πλακώνεσαι εσύ στα φρένα προκειμένου να μην γίνεις ένα με τον μπροστινό.

Στην Αθηνών-Κορίνθου-Τριπόλεως μπορώ να μετρήσω τουλάχιστον τρία τέτοια σημεία. Στον κόμβο της Κορίνθου η διακλάδωση προς Τρίπολη (με δύο λωρίδες) είναι αριστερά την ώρα που η Ε.Ο συνεχίζει ευθεία προς Πάτρα. Στο αντίστοιχο σημείο της επιστροφής από Τρίπολη, υπάρχει στα αριστερά η έξοδος προς Κόρινθο στα αριστερά, με μία λωρίδα αυτή τη φορά. Και φυσικά υπάρχει -μετά τα διόδια της Ελευσίνας- και η έξοδος προς Αττική Οδό, επίσης στα αριστερά. Και ποιός ξέρει και που αλλού στο οδικό μας δίκτυο υπάρχουν άλλες τέτοιες “ομορφιές”…

Δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει αν υπήρχαν κατασκευαστικές ιδιαιτερότητες που ανάγκασαν την κατασκευάστρια εταιρεία να προβεί σε μία τέτοια λύση, προκειμένου να παραδώσει το έργο. Δεν με ενδιαφέρει να ακούσω τα “γιατί” και τις όποιες εξηγήσεις. Όσο αληθινά και να είναι, η δικιά μου η αίσθηση λέει οτι τα έργα αυτά έγιναν απλά…γρήγορα. Και ως τέτοια, δεν δώθηκε η δέουσα σημασία και προσοχή.  Χώρια οτι και εδώ ενδέχεται να…τέλειωσαν τα λεφτά ή να ξέμειναν στην τσέπη κάποιου όπως συνέβη στο Αρτεμίσο. Όπου επί 15 και πλέον χρόνια ο κόσμος διέσχυζε το τούνελ με μία λωρίδα κυκλοφορίας και με τα απέναντι οχήματα στην ίδια σήραγγα…

Comments
  1. Πράγμα που αποδεικνύει κάτι που ήδη ξέρουμε: η ζωή των άλλων είναι τσάμπα. Οι ιθύνοντες δεν πρόκειται ποτέ να διακινδυνεύσουν παίρνοντας την εθνική (όταν δε νοικιάζουν πανάκριβα τζετ πηγαίνουν με αστυνομική συνοδεία που καθαρίζει το δρόμο). Είναι λογικό πως δεν έχουν κανένα λόγο ν’ ασχοληθούν με τη σωστή επιστασία ενός έργου, από το οποίο εξαρτάται η ζωή των πολιτών.

  2. nefstathiadis says:

    Μα προφανώς και έτσι είναι…. Γρήγορα να τελειώνουμε να πάμε στο επόμενο…
    Και σε πόσα και πόσα έργα δεν έχουν εμφανιστεί δυσλειτουργίες ή άλλα περίεργα, επειδή οι κατασκευάστριες εταιρείες έκαναν πασαλείματα ή φθηνοδουλειές…
    Στη Μεγαλόπολη δεν ήταν που έκοψε κορδέλα ο Σουφλιάς και μερικές εβδομάδες μετά, κατέρευσε ο δρόμος;;;

  3. Έβλεπα μια μέρα στο Σκάι “υπερκατασκευές” για τους πύργους Πετρόνας, στη Μαλαισία. Έλεγε ο εκφωνητής για το πόσο πρόσεχε η κατασκευάστρια μην εμφανιστούν λάθη ή μην ξεφύγουν από την προθεσμία γιατί θα πλήρωναν τα μαλλιοκέφαλά τους – εκατομμύρια τη μέρα. Εμείς εδώ, όταν αργεί το έργο ή ξεφύγει από τον προϋπολογισμό παίρνει και βοήθεια από την κυβέρνηση, ενώ για κατασκευαστικά λάθη δεν υπάρχει ρήτρα, εγγύηση, ούτε καν έλεγχος. Και να φανταστείς ότι εκεί έχουν δικτατορία…

  4. Και πού να δεις και το άλλο που έχω δει εγώ, στον αυτοκινητόδρομο της παράκαμψης της Πάτρας: η είσοδος από κόμβο στον αυτοκινητόδρομο είναι… καμιά τριακοσαριά μέτρα ΠΡΙΝ από την έξοδο του αυτοκινητοδρόμου στον ίδιο κόμβο! Και εκεί που ο άλλος έρχεται πατημένος για να βγει προς την έξοδο, ξαφνικά βρίσκει μπροστά του τον (αναγκαστικά) αργοκίνητο που μόλις μπήκε στον αυτοκινητόδρομο!!!

    Δηλαδή, να διακινδυνεύουν και να σκοτώνονται άνθρωποι καθημερινά στους υποτίθεται “σύγχρονους” δρόμους για να κάνουν πάρτυ κακοτεχνιών και προχειροδουλειάς οι μεγαλοεργολάβοι. Εκεί έχει καταντήσει το Yunanistan.

  5. @Μαμά στο Δρόμο
    Μα κι εδώ, επί δικτατορίας τα δημόσια έργα γίνονταν ΑΨΟΓΑ. Σκέψου μόνο πόσοι και πόσοι δρόμοι σε όλη την Ελλάδα (και μάλιστα σε πολύ δύσκολα ορεινά εδάφη) είναι ΑΘΑΝΑΤΟΙ, σαράντα χρόνια τώρα, γιατί τους έφτιαξε η Μ.Ο.Μ.Α και όχι οι εργολάβοι της αρπαχτής. Και σκέψου επίσης πόσοι και πόσοι άλλοι δρόμοι, που φτιάχτηκαν από τους εργολάβους επί “δημοκρατίας”, παθαίνουν καθίζηση με την πρώτη βροχούλα.

    Αλλά άντε πες τα αυτά σε κανέναν σαλονάτο ψευτοαριστερό και να δεις για πότε θα ζητήσει την παραδειγματική σου τιμωρία ως “νοσταλγού της χούντας”…

  6. Όχι, δεν είμαι υπέρ της δικτατορίας, με ξαφνιάζει όμως που μια απολυταρχία προσέχει τους πολίτες της περισσότερο από μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση.
    Γιατί όμως οι κρατούντες να δώσουν προσοχή, όταν εμείς οι ίδιοι τους αφήνουμε ασύδοτους;
    Όσοι κάνουν λάθη πρέπει να υφίστανται τις συνέπειες και να υποχρεούνται να επανορθώσουν, εμείς όμως, πότε τιμωρήσαμε αυτούς που μας κυβερνούν; Τι συνέπειες υπέστησαν για τα λάθη και τις παραλείψεις τους; Το πολύ πολύ, να πέσουν τα ποσοστά τους λίγο – ξέρουν ότι μετά θα τους ξαναψηφίσουμε.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s