Που με βρήκατε κύριε;

Posted: October 2, 2010 in Πoλιτική, Τεχνoλογία
Tags: , , , , ,

Εχθές έλαβα email από τον βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ Γιώργο Ανατολάκη στον εταιρικό μου λογαριασμό. Δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω το περιεχόμενο του email αφού ούτε η συγκεκριμένη παράταξη με εκφράζει, ούτε η Β’ Πειραιώς με αφορά, ούτε με ενδιαφέρει να διαβάσω τις πολιτικές απόψεις ενός ατόμου που έγινε βουλευτής μόνο και μόνο επειδή τον ψήφισαν οι οπαδοί της ομάδας στην οποία έπαιζε ποδόσφαιρο.

Τέλος πάντων, το πρόβλημά μου έχει να κάνει με το που, πως και με ποιό τρόπο βρήκε το γραφείο του Γ. Ανατολάκη την ηλεκτρονική μου διεύθυνση. Και μάλιστα την εταιρική η οποία χρησιμοποιείται αυστηρά για επικοινωνία μου που αφορά τη δουλειά και την οποία ποτέ δεν χρησιμοποιώ για προσωπική επικοινωνία, πόσο μάλλον με…πολιτικές παρατάξεις και βουλευτές!! Και με ποιό δικαίωμα τη χρησιμοποίησαν για να μου επικοινωνήσουν το οτιδήποτε αφού ουδέποτε έχω δώσει τη συγκατάθεση για να λαμβάνω διαφημιστικό ή/και ενημερωτικό υλικό.

Έστειλα αμέσως απάντηση ζητώντας την αφαίρεση της ηλεκτρονικής μου διεύθυνσης από τη λίστα τους και ελπίζω απλά να μην τη χρησιμοποιήσουν ξανά. Προσέξτε το θέμα όσοι διαβάζετε το συγκεκριμένο blog. Εκλογές έρχονται και τα κόμματα αναμένεται να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε τεχνική/τακτική για να προσεγγίσουν ψηφοφόρους.

Leave a Reply

