Λίγη ενημέρωση δεν θα έβλαπτε

Posted: August 30, 2011 in Γεvικά, Τεχνoλογία
Tags: , , ,

Το καλοκαίρι συμβαίνει καμιά φορά και κάποιοι λογαριασμοί μένουν απλήρωτοι για μερικές μέρες. Κάτι η περίοδος διακοπών που με βρίσκει εκτός Αθηνών, κάτι κάποιες μικροκαθυστερήσεις και καμιά φορά ενδέχεται κάποια τράπεζα ή άλλη υπηρεσία να με “ενοχλήσει” για να μου υπενθυμίσει οτι έχω ανεκπλήρωτη οικονομική υποχρέωση. Μεταξύ άλλων λογαριασμών, ένας τέτοιος είναι και αυτός της σταθερής τηλεφωνίας που έχω για το σπίτι στην Ίο. Πιο συγκεκριμένα εκεί έχω ένα πρόγραμμα της εταιρείας Wind, το οποίο κρατάει από την εποχή που υπήρχε ακόμα στην αγορά η Tellas. Ωστόσο σε αντίθεση με τράπεζες, forthnet κλπ, η Wind -αποδείχθηκε- πως δεν μπαίνει στον κόπο να ενημερώσει τους πελάτες της για τυχόν οφειλές τους προς αυτή και απλά…φράσει γραμμές και κόβει την υπηρεσία!!! Έτσι συνέβη και σε εμάς ένα πρωί όταν και με έκπληξη διαπιστώσαμε πως δεν είχαμε τηλέφωνο σε επίπεδο εξερχόμενων κλήσεων. Σε επικοινωνία μου με το Customer Care της εταιρείας για να δω τι έφταιγε, ενημερώθηκα πως:

  • H Wind δεν ενημερώνει τηλεφωνικά και πως θα όφειλα να είχα δει το λογαριασμό για την ημερομηνία εξόφλησης (ο λογαριασμός έρχεται στην Αθήνα. Και πως να τον δω αφού μέχρι που έφυγα για Ίο αυτός δεν είχε έρθει με το ταχυδρομείο;)
  • Για την εξόφλησή του θα όφειλα να γνωρίζω ΚΑΙ τον αριθμό πελάτη εκτός του τηλεφωνικού μου αριθμού
  • Για την επανενεργοποίηση της γραμμής απαιτούντω (κατά δήλωση του υπαλλήλου) 2 εργάσιμες μέρες!!! Ακόμα και αν πλήρωνα με web banking ή σε κατάστημα Wind,θα έπρεπε να περιμένω 48 ώρες μέχρι να ξαναέχω τηλέφωνο!!! (φυσικά ο υπάλληλος δεν ήξερε τι του γίνονταν αφού το τηλέφωνο επανήλθε περίπου 60′ μετά την πληρωμή)

Και όλος αυτός ο χαμός για έναν λογαριασμό 57 ευρώ!!! Δεν λέω, όφειλα να έχω πληρώσει εγκαίρως, και σίγουρα δεν είναι υποχρεωτική η υπενθύμιση από μέρους τους, αλλά μία ενημέρωση του στυλ “ξέρετε, ο λογαριασμός σας έχει λήξει και οφείλετε Χ λεφτά” ε δεν θα έβλαπτε. Ίσα ίσα που θα διευκόλυνε στην αποφυγή όλης αυτής της ταλαιπωρίας (Στην Ίο ο μόνος τρόπος πληρωμής τέτοιων λογαριασμών είναι είτε μέσω ΕΛΤΑ είτε στο φαρμακείο της χώρας όπου η υπάλληλος δεν ήταν σίγουρη αν μπορούσε να δεχθεί πληρωμή χωρίς τον λογαριασμό).

Πραγματικά κρίμα και κατάντια για μία εταιρεία που κάποτε εθεωρείτω η καλύτερη από πλευράς εξυπηρέτησης πελατών και παροχής καινοτόμων υπηρεσιών…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s